fredag 6 april 2012

Höjdpunkter

För att fira min bloggflytt, och samtidigt visa min respekt för den gamla bloggen, bjuder jag här på en nostalgisk inläggsfestival. Detta är en lista över de 35 bästa blogginläggen på min förra blogg.

Första gången jag och Fritte var konferencierer på Svenska Standupgalan.

En fin kväll med gänget i Agusa.

Dråplig socialrealism från Kirseberg

En vanlig minnesvärd kväll på Oslipat

Tre höjdpunkter från en Göteborgsresa (bl a kvällen då jag träffade Marja första gången)

Östergatankollektivet

Verkliga och fiktiva minnesbilder, återberättade i en förmodad framtid

Mitt första och enda inlägg i "Marcus standupskola"

En enkel lösning på ett svårt problem

Marja gästbloggar

Malmökomikernas mörka historia

Rapport från en ambulerande utställning som är värd att ifrågasätta

Andra gången jag och Fritte var konferencierer på Svenska Standupgalan. Kvällen jag och Marja blev tillsammans.

En seriestripp

När skoj blir allvar

Kulturpolitiskt inlägg

Those who can't, teach

Det bästa jag någonsin gjort. Alla kategorier.

En annan seriestripp

En skildring av köpcentrat Entré

Ännu en seriestripp

Dialog om "riktigt jobb"

Recension av filmen som har möjligtgjort fria val i Burma (det kan finnas fler faktorer också)

Midsommaren 2010

En möjlig komedi: Hip hop for President

Intervju med en person som jag beundrar

Investera i konst

Releasefest med maskeradtema. Många bilder.

Charlie Kaufman

Lösningen på näthatet

Medelklassrepresentant på lyxrestaurang

Ett tacktal

Perspektiv på ålderdom efter bra teater

Bingo!

Matkrönika 2011

Saknar du något inlägg?
Tveka inte att tipsa i kommentatorsfältet (och glöm inte att länka till inlägget).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar